Екологічність

Екологічність

Відповідальність і турбота про навколишнє середовище

Конструкція систем кондиціонування повітря Mitsubishi Electric, а також виробничі процеси, транспортування і переробка відходів відображають відповідальність і турботу компанії про навколишнє середовище. Використовуються екологічно чисті матеріали та енергоефективні технології, впроваджені власні розробки відновлення технологічних рідин і газів.

Використання «старих» фреонопроводов

Сучасні кондиціонери сьогодні розробляються тільки на озонобезпечних фреонах. Для більшості виробників це означає: якщо треба замінити старий кондиціонер, який працював на фреоні R22, на новий на фреоні R410A, весь трубопровід повинен бути теж повністю замінений. Це пов'язано з тим, що мінеральне масло, яке використовується з фреоном R22, несумісне з синтетичним маслом, яке застосовується в більшості сучасних кондиціонерів на R410A. Заміна трубопроводу вимагає не тільки вкладень грошей і часу, але іноді тягне за собою будівельні роботи та ремонт приміщення.

Компанія Mitsubishi Electric розробила принципово нову конструкцію компресора і гідравлічного контуру, які дозволяють використовувати алкілбензольні масло HUB *. Це масло набагато менш чутливо до домішкам і забруднень, а також сумісно з мінеральним маслом. Тому навіть залишки старого мінерального масла в фреонопровіда не можуть вплинути на роботу нового кондиціонера.

* Таке рішення застосовується в побутових инверторах MUZ-FA і MUZ-GA, а також в «молодших» моделях інверторних Mr.Slim PUHZ-RP35 / 50/60/71. Слід врахувати, що якщо у старому блоці згорів компресор, то використання старої магістралі неможливо, оскільки вона забруднена продуктами окислення.

У «старших» моделях інверторних Mr.Slim використовувати алкілбензольні масло неможливо, тому ці блоки заправляються синтетичним поліолефірним маслом. Для реалізації функції сумісності з старими фреонопровіда в зовнішніх блоках PUHZ-RP100 / 125/140 встановлено спеціальний фільтр. При першому запуску включається режим очищення, при якому фільтр очищає магістраль від залишків мінерального масла та інших забруднень. Цей процес займає приблизно 2 год. Після цього байпасна лінія, на якій встановлений фільтр, перекривається назавжди, і кондиціонер працює вже в нормальному режимі.

Крім того що інверторні Mr.Slim можна встановлювати на старі магістралі, допустимий діаметр магістралі може змінюватися в великому діапазоні. Залежно від наявних діаметрів в кожному конкретному випадку міняється тільки максимально допустима довжина магістралі. Тому хоча різні виробники напівпромислових кондиціонерів застосовують різні діаметри труб, гнучкість інверторних моделей Mr.Slim дозволяє замінювати ними будь кондиціонери будь-яких марок.

Свинець не використовується

Електронні друковані вузли, встановлені в прилади, не містять у своєму складі свинець. Всі компоненти кондиціонерів відповідають європейській директиві RoHS, яка забороняє застосування екологічно небезпечних матеріалів і з'єднань.

Переробка

Конструктивне виконання приладів розроблено з урахуванням зручного очищення при експлуатації і швидкого розбирання при утилізації. Для спрощення сортування при переробці вироби, відпрацювало свій термін, кількість деталей, з яких воно складається, мінімізовано. На сьогоднішній день 84% матеріалів кондиціонерів Mitsubishi Electric може бути піддано переробці та повторному використанню.